Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday 30 September 2012

Uni life #part 3

ASSLAMUALAIKUM..

hari ni xda mo0d sangat..mengant0k..haha

td pagi ada ceramah kelestarian akademik.. nak taw buat apa?haha..

tada~

first skali..haha..ni la lukisan kambing saya..^^
tanduk tu maksudnya suka buat isu,laga2 kan orang.
kambing yg menghadap ke kanan maksudnya sentimental,seorang yg berjiwa seni..seni ke?haha
ekor pulak mlambangkan tenaga batin..semakin panjang ekor,semakin kuat tenaga btin.opppss..haha..bukan saya cakap eh.prof madya yg bg ceramah 2 yg cakap tw.heee

second,lambang warna2..
warna merah untuk orang saya paling sayang.
warna putih untuk orang yang beri semangat kepada saya.
warna oren untuk orang yang selalu ingat kpd saya.
warna hijau untuk orang yg sangat saya percaya.
warna kuning untuk sentimental.

second task.

third task..
LUKIS DIRI SENDIRI DALAM HUJAN..haha

payung tu lambang persediaan untuk hadapi stress..kiranya hujan tu stress la...:)

lepas habis sesi ceramah ni.ada sesi dengan DR.AIDIAHMAD-Pengurusan Diri..best la..ada 1 video nie mmg sgt2 terharu..



haaaaa...malas nop kecek panje2..ngantok doh ni..haha

okeh..daaaa~




No comments:

Post a Comment