Sunday, 9 December 2012

JANJI DITEPATI~~



ASSALAMUALAIKUM wbt..

hari ni di USM sgt sibok. dengan jalan jam. penuh orang. kenapa2?? haha..

f.y.i, hari ni ada program JELAJAH JANJI DITEPATI ..
 ada ramai judak budak2 USM jd sukarelawan. 
sambut PM datang . biasa la kn.VVIP tu.kenala sambut.hehehe.
oke.terus kepada agenda kita, xtualy xminat pun dengan kehadiran PM
tapi nak cerita kat cni,artis2 ada jgk yg dtg.haha
ada FBI, pengacara TV3, FETDRI YAHYA, RYZAL yg pelakon cita HANI tu.
then,ada kumpulan VIP..
 konsert waktu malam ada AWI RAFAEL, FARAWAHIDA,and the most 
yg aq paling suka kat situ ialah BLACK.huhuhu.
memang pergh r suara dy. mantap. i loike~ =D
yg jadi pengacara ialah WAHID.

lepas persembahan tu ingat nak tgkap gmbar dgn BLACK la kononnya kan.
tp punya la ramai org.adoyaiii~
memang x la jawabnya. maknanya? xda maknanyaaa~
oke.berbalik kepada td.. BLACK hulur tangan nak salam. 
orang laen semua nak salam tp aq n dira (member) je yg undur belakang xnak salam.
hahahahaha~
jaga batasan agama.chewaaahhh~kikiki
lepas tu ada pakcik tu datang pgil artis2 ni.dy cakap masa dh cukup.
spoil btol.baru nak berkenalan.haha
tp apa2pun still ada gmbr dorang~hihihi






seeeeee~ tu la gambar yg dapat di snap pun.huhu~
oke la.tu je kot nak cita pun tengah2 malam buta ni.hehe~
daaaaaaaaaa...
btw, jelez ngn membe sowg tu dy dapat topi yg black baling wk2 persembahan dy.haha~



selamat malam. :")

No comments:

Post a Comment